Herroepingsrecht en klachten Jonger Oranje

Herroepingsrecht

Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling van een Jonger Oranje activiteit wilt annuleren. Wellicht omdat de activiteit toch niet binnen de schoolvakantie valt of misschien is er een andere reden is waarom je toch niet mee zou willen doen. Wat de reden ook is, je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je krijgt dan het volledige orderbedrag geretourneerd.

Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via info@jongeroranje.nl. We zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van jouw annulering terugstorten.

Ruilen

Wil je jouw bestelling ruilen voor een andere Jonger Oranje activiteit? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met info@jongeroranje.nl. Geef je voorkeur door en we maken alles in orde.

Verkeerde contactgegevens ingevuld

Per ongeluk verkeerde contactgegevens ingevuld? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via info@jongeroranje.nl. We wijzigen direct alle gegevens.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jongeroranje.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Betaalmethodes

Je kunt jouw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan: